Voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis
14 dagen recht op retour
Gratis verzending

FAQ

 

Account en inloggen

Hoe meld ik me aan?

Je kunt jezelf aanmelden voor deze actie door een account aan te maken met je e-mailadres. Ga naar ‘Aanmelden’, kies voor het aanmaken van een nieuw account en volg de stappen.

Hoe log ik in?

  1. Ga naar 'Aanmelden' en kies dan voor inloggen.
  2. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en bevestig, of log in via Facebook.
  3. Je bent ingelogd!


Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

  1. Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’.
  2. Vul je e-mailadres in en druk op de bevestigingsknop.
  3. Klik op de knop in de e-mail die je ontvangt.
  4. Vul een nieuw wachtwoord in en bevestig.
  5. Je kunt nu inloggen met je nieuwe wachtwoord.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Is je (e-mail)adres gewijzigd of wil je een nieuw wachtwoord instellen? Log dan in met je account en ga naar de accountomgeving. Hier vind je jouw e-mailadres, wachtwoord en adresgegevens en heb je de mogelijkheid om deze aan te passen. Lukt het niet om in te loggen? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik wil stoppen, wat moet ik doen?

Let op: als je stopt wordt je complete account, inclusief alle gespaarde milestone cards, verwijderd.

  1. Log in met je account.
  2. Ga naar de accountomgeving en kies voor 'Account verwijderen'.
  3. Bevestig dat je jouw account wilt verwijderen middels het daartoe bestemde formulier.
  4. Je ontvangt een e-mail met een link.
  5. Klik op die link om te bevestigen.


Sparen

Wat is De Wereld van Hero Baby?

De Wereld van Hero Baby is een online platform waar je kunt sparen voor gratis producten of korting op allerlei leuke artikelen.

Wat zijn Milestone Cards?

Milestone Cards zijn extra acties waaraan je kunt deelnemen. Elke Milestone Card heeft een andere manier van sparen. Kijk daarom per Milestone Card wat je moet doen. Om deel te kunnen nemen maak je eenmalig een account aan met je e-mailadres of via Facebook.

Hoe lang duurt deze spaaractie?

Onze Milestone Cards hebben geen einddatum. Gespaarde punten ouder dan twee jaar vervallen op 31-12 van dat jaar.

Welke producten lopen mee in deze actie?

Alle producten van Hero Baby Nutrasense en Hero Baby Standaard lopen mee in de actie, behalve de producten die vanuit wetgeving zijn uitgesloten. Voor volledige zuigelingenvoeding (stage 1) en speciale voeding die je in overleg met je health care professional geeft, mag wettelijk geen reclame worden gemaakt. Het sparen van punten valt hier ook onder. Dat betekent dat je met de volgende producten geen punten kunt sparen: Hero Baby Standaard stage 1, Hero Baby Nutrasense stage 1, Hero Baby Nutrasense Comfort, Hero Baby Nutrasense PEP en Hero Baby Nutrasense Prematuur. Op deze producten staat geen actie code.

Waar kan ik de actie codes vinden?

Je kunt de actiecodes vinden op onze producten. Bij Hero Baby Nutrasense vind je de codes op de onderkant van het blik en bij Hero Baby standaard staat de code op de bovenkant van het pak. Daarnaast kan Hero Baby extra actiecodes delen per email, bijvoorbeeld in nieuwsbrieven.

Ik heb een Hero Baby product gekocht, maar er staat geen code op. Wat nu?

Het kan zijn dat je een product hebt gekocht, waarvoor wij vanuit wetgeving geen reclame mogen maken. Het sparen van punten valt hier ook onder. Voor volledige zuigelingenvoeding (stage 1) en speciale voeding die je in overleg met je health care professional geeft, mag wettelijk geen reclame worden gemaakt. Dat betekent dat je met de volgende producten geen punten kunt sparen: Hero Baby Standaard stage 1, Hero Baby Nutrasense stage 1, Hero Baby Nutrasense Comfort, Hero Baby Nutrasense PEP en Hero Baby Nutrasense Prematuur. Op deze producten staat geen actie code. Mocht je een ander product dan deze hebben gekocht en toch geen code kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe voer ik een code in?

Op de homepage en de Milestone Cards pagina's vind je een veld waarin je de code kan invoeren.

Mijn code is ongeldig of al gebruikt. Wat nu?

Vervelend dat je code niet werkt! Verzeker jezelf ervan dat het een nieuwe code is (de codes zijn uniek en kunnen slechts één keer gebruikt worden). Zou de code moeten werken maar is dit niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice.

Moet ik mijn codes bewaren?

Elke code is één keer te gebruiken. Nadat je een code hebt ingevoerd is deze verzilverd en niet meer bruikbaar en hoef je deze niet meer te bewaren.


Klachten en contact

Waar kan ik met een vraag of klacht over de wereld van Hero Baby terecht?

Als je een vraag of klacht hebt over de wereld van Hero Baby, kun je het contactformulier formulier invullen. Wij proberen je zo snel mogelijk een reactie te geven, in ieder geval altijd binnen 14 dagen. Als je een klacht hebt, doen we je altijd een voorstel tot een oplossing. Mocht je het niet eens zijn over de oplossing of komen we er samen niet uit? Hero is lid van Thuiswinkel en je kunt de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Waar kan ik met andere vragen en/of klachten terecht?

Op de website vind je een contactformulier. Kies hier voor ‘Ik heb een algemene vraag’ en vul het formulier in. We zullen je zo snel mogelijk antwoorden.


Bestellen & Bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt Hero Baby producten bestellen door deze aan je winkelwagen toe te voegen. Wanneer je op het winkelwagen icoon klikt, krijg je een overzicht te zien met de producten die jij aan je winkelwagen hebt toegevoegd. In dit overzicht kun je de bestelling gemakkelijk aanpassen. Als je bestelling compleet is, kun je in dit overzicht klikken op de button “ga door naar afrekenen”. Je kunt ervoor kiezen om in te loggen met je account of je vult handmatig alle gegevens in die nodig zijn voor levering. Als betaalmethode kun je kiezen voor creditcard of iDEAL. Na afronding van je betaling ontvang je een orderbevestiging per email.

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die je op onze bestelsite ziet, zijn inclusief BTW

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling in de webshop?

Ja, je krijgt vanuit Hero een bevestiging van je bestelling. Heb je die niet ontvangen, neem dan contact met onze klantenservice

Worden er leverkosten gerekend voor mijn bestelling?

Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht voor je bestelling bij Hero, wel hanteren we een minimale bestelling van 3 stuks

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Iedere bestelling bij Hero die op werkdagen voor 22:00 is geplaatst, wordt de volgende dag geleverd

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling wordt geleverd door PostNL.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je ontvangt van ons een tracking code, zodat jij je bestelling kunt volgen

Wat als ik niet thuis ben, als PostNL het pakketje wil bezorgen?

Als je niet thuis bent, zal PostNL proberen de zending af te leveren bij een van de buren. Mocht dit niet lukken, komt de vervoerder de volgende dag langs of brengt hij het pakketje op een pakketpunt waar jij het vervolgens kunt ophalen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren, maar vanwege de korte levertijd, vragen we je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik de bestelde producten retourneren?

Ja, je mag binnen 14 dagen je bestelling retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of kijk bij onze herroepingsprocedure.

Zit er garantie op de geleverde producten?

Voor alle artikelen die je bij ons of via de spaarshop bij partners koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de producten die je via de spaarshop koopt bij onze partners, geldt mogelijk ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.


Betaling & Verzenden

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Online bestellingen kun je betalen via iDEAL of met creditcard. Wanneer je kiest voor de betaalmethode creditcard, wordt deze pas belast na levering van de producten.

Welke naam zie ik op mijn bankafschrift?

De banktransactie wordt verwerkt door Mollie Payments, daarom zie je de volgende naam op de afschrijving: Mollie Payments – Hero Nederland B.V.

 

Download Modelformulier herroeping

Download hier het modelformulier herroeping in pdf

Download Herroepingsprocedure

Download hier de Herroepingsprocedure in pdf